Paparazzi

 2009.07.23. 17:34

Közel egy hetes szünet után a blog visszatér. Jól megérdemelt(?) pihenésemet töltöttem a divat, kultúra és művészek fővárosában, Párizsban, amikor a Concorde-téren szokatlan dolog vágott arcon. Szakmai ártalom lehet, de a filmek világa még nyaraláskor sem enged el...

A tér parkolójában egy limuzin parkolt le, és egy napszemüveges, feltűnően csinos nő lépett ki a kocsiból. Kamerák, és fotósok kereszttüzében pózolt, a téren sétálókra mosolyogva állt. Szerencsére a fényképezőm szinte mindenhová magammal vittem, ezért sikerült "lekapnom" a kisasszonyt, így a lesifotókat közzé is teszem (hátha beperelnek).

Sajnos, ez idáig nem sikerült felismernem a hölgyeményt. Ezt "köszönhetem" többek közt annak, hogy nem vagyok eléggé járatos a francia filmekben. Az sem kizárandó tényező viszont, hogy egy feltörekvő fiatal tehetséggel lehet dolgunk, aki majd évek múlva fogja csak kiharcolni csak helyét a "nagy" színészek közt.

Továbbá sikerült meglátogatnom egy másik hölgyeményt, a Mona Lisát is, azonban bármennyire is próbálkoztam, nem sikerült elég közel jutnom hozzá, hogy infralámpával a szemébe világítsak alá Robert Langdon...

A képek:

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moviejunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr141263407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása